Smluvní podmínky

Jak nakupovat

Zákazník vloží do košíku vybrané zboží , potvrdí tlačítkem "přidat" počet ks .
Po vyplnění ůdajů o dodací adrese si zvolí dopravu a způsob platby .
Nezapomeňte prosím upřesnit velikost u zboží s rozlišnou velikostí.
Odešle objednávku .
Děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na další návštěvu .
 

Obchodní podmínky

Základní pravidla

*Objednávky zasíláme standartně pouze na území ČR . Při zasílání zboží do jiného státu je nutné předem domluvit individuální přepravní podmínky.
*Odeslané objednávky považujeme za závazné.
*Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem elektronického obchodu Moravia Detect.
*V případě nepřevzetí a nezaplacení objednaného zboží spotřebitelem je dodavatel oprávněn požadovat po spotřebiteli úhradu poštovného a balného dle ceníku .
*Po provedení objednávky Vám bude na uvedenou e-mailovou adresu zasláno potvrzení o přijetí objednávky a celkový souhrn objednaného zboží.
*Daňový doklad obdržíte spolu se zásilkou.

 

Záruka

*Na zboží objednané v elektronickém obchodě poskytujeme záruku minimálně 2 roky za podmínek dle platných zákonů.
*Záruka vrácení peněz - viz. Reklamační řád

 

Podmínky výměny zboží

*Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje .
*Zákazník zašle vrácené zboží na vlastní náklady na adresu prodávajícího . Manipulační poplatek nevracíme .

 

Odstoupení od smlouvy
Zákazníkem:
 
V případě nesplněnění smluvních podmínek dodání provozovatelem, v souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost, kupujete-li si zboží jako soukromá osoba, odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V případě takového Vašeho rozhodnutí, zboží, které jste převzali zašlete zpět na naší adresu. Zboží musí být kompletní, musí být vráceno v původním obalu a bez známek použití. Provozovatel internetového obchodu neručí za případné poškození při dopravě před přijetím zboží.
 

Záruka vrácení peněz

*Jestliže bezprostředně po obdržení zboží zjistíte, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez uvedení důvodu vrátit a budou Vám neprodleně zaslány peníze zpět.
*Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, schopné dalšího prodeje .
*Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
*Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové složenky.
Jsou vráceny peníze za zboží, poštovné i balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.
*Peníze za vrácené zboží Vám zašleme na bankovní účet, proto nám nezapomeňte zdělit číslo účtu na který chcete finanční prostředky poukázat.

 

Odeslání objednaného zboží

Objednané zboží odesíláme týž den po objednání v našem E-shopu, pokud dojde k objednávce o víkendu, bude zboží odesláno následující pracovní den.

 

Doprava zboží a způsob platby

V případě platby předem na náš účet , napište do kolonky komentář

" platba předem " .

V takovém případě čekáme na platbu na našem bankovním účtu.

* DOPRAVCE PLATBA PŘEDEM - DOBÍRKA
* Česká pošta do 13 kg 70,00 Kč - 170,00 Kč
* Osobně 0,00 Kč


Dodací lhůty

* Nabídka našeho internetového obchodu zahrnuje více dodavatelů, kteří mají různé dodací lhůty. Z tohoto důvodu není možné určit přesnou dobu dodání zboží. Naší snahou je vyřídit všechny objednávky co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti. Obvyklá doba dodání je 2 - 10 dnů . Dodací lhůty (pokud jsou uvedeny) u jednotlivých druhů zboží jsou "obvyklé" pokud je zboží skladem . V případě nedostatku některé položky objednávky nebo určité velikosti, barvy nebo typu zboží Vás budeme neprodleně informovat a dohodneme se na dalším postupu. Pokud není smluveno jinak, odesíláme objednávky kompletní.


* Po odeslání závazné objednávky bude na Vámi uvedenou e-mailovou adresu potvrzeno přijetí této objednávky s číslem Vaší objednávky. Toto číslo uvádějte při případném dalším kontaktu. Objednané zboží bude vyexpedováno dle lhůt uvedených u zboží.


* V případě, že objednané zboží nebude možné dodat z důvodů vyprodání zásob nebo se bude jednat o úzce specifikovanou objednávku, může být dodací lhůta delší, než je uváděna, případně může být objednávka stornována. O této skutečnosti budete obratem informováni telefonicky nebo e-mailem.
 

Ochrana dat

*Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk případně dopravu, např. banky, Česká pošta, to však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb.


*Neprodáváme, nepronajímáme ani jinak neposkytujeme vaše data žádné třetí straně. Vážíme si vaší důvěry a chráníme vaše soukromá data před zneužitím.

 

Reklamační řád

*Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.


*Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu buď e-mailem moraviadetect@seznam.cz,  nebo písemně na adresu provozovatele. Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.


*Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e- mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.


*V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

*Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace.

*Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání a neodborné montáže produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka